czwartek, 16 lutego 2012

Comic Strip walk w Brukseli

Te kilka zdjęć robiłam będąc jeszcze w kompletnej nieświadomości o istnieniu Comic Strip walk (więcej tu)  ... aż do dnia, kiedy to całkiem przez przypadek wpadła w me ręce pewna broszurka. Jak zapewniają autorzy (autor?) jest to "a walk through the "pentagon": 6 km! you won`t have far to go! "

Jak wiadomo, Belgia komiksem stoi ;) Comic strip walk to przemiła przechadzka po mieście, składająca się z 23 etapów. Każdy etap pozwala nam poznać inną postać z komiksu zdobiącą fasadę domu. Ja mam „zaliczone” dopiero 3, nie mogę się doczekać, kiedy znajdę Lucky Luka!

Broussaille 


Olivier Rameau







http://visitbrussels.be/bitc/BE_en/walk/344/brussels-and-comic-strip.do

4 komentarze:

  1. ktoś znajomy bywał ostatnio w Brukseli i strzelił zdjęcie jednej z takich komiksowych ścian. pojęcia nie miałam (i on chyba też), że jest ich więcej. dzieki za namiar! właśnie się zaczytuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja! Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się upolować więcej ścian :)

      Usuń
  2. wróciłam z wakacji :)! Bruksela mnie fascynuję byłam tam dawno temu, jako mała dziewczynka i pamiętam pyszną czekoladę, tulipany, chłopczyka fontannę i piękny park (nie wiem gdzie)... muszę tam wrócić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. À jà wlasnie korzystam z ostatniich chwill wakacji. Maly chlopczyk to z cala pewnoscia Mannekenpis, tulipany to pewnie kwiatowy dywan na Grand'Place... Tez lubie te klimaty :)

      Usuń

Dziękuję :)